onsdag 14. oktober 2015

Islam i norge blogg

De som hevner seg i Muhammeds navn sttter seg p islams originalkilder. Smbarnsmoren bli angrepet av en tyv - Islam fr skylden (Norges. Denne bloggen skrives av en norsk konvertitt til islam. S nr samfunnsdebatten streifer innom sprsml om islam, kristendom.

Islam i norge blogg

Aldri tidligere har det vrt strre behov for Islamsk Rd i Norge (IRN). Denne bloggen har som ml synliggjre kommentarer fra).

Bloggen Muslimer i Norge er til deg som nsker vre en stemme i dette samfunnet. Mener at alle som er vanntro skal drepes, kan du fortelle meg hvor mange vanntro har blitt drept av muslimer i Norge? Muslimer i Norge Platform for norske muslimer Platform for norske muslimer. Islam i Norge Blogg Islam i Norge Blogg.

Forslag 2: Demokratene i Norges viktigste oppgaver er arbeide for direktedemokrati lignende det de har i Sveits, og stoppe pvirkningen fra islam i Norge. Islam er en livsfarlig ideologi, mener nettkrigerne (Norges Nettkrigere) 9. Islam er p god vei til etablere seg i vestlige land inkludert Norge. Islam i Norge Nr muslimer mtes i offentligheten hilser vi pent p hverandre med Asalamu aleikum, wa aleikum asalaam.

Norges strste bloggsamfunn

Klarer du nevne 5, sletter jeg denne blogg. Islam har skylda for det ABB gjorde, alts.

Muslimer er imot ytringsfrihet, likestilling og demokrati. Du kan ikke g med det forbanna skautet her i Norge.

Etter knivstikking i London reagerer nettkrigerne. Gir Islam skylden

Norges strste bloggsamfunn Smbarnsmoren bli angrepet av en tyv - Islam fr skylden. Fr jeg avsluttet bloggen her, hadde jeg en dialog med en kvinne som gav meg tommel opp og var positivt.

Her skal i hvert fall jeg, en ung muslim fdt og oppvokst i Norge, forske. Vr s snill, uansett hvilken religion du.

Norges Grunnlov og doktrinen islam, kan de godkjenne hverandre. Etter 227 har hyreekstreme, antimuslimske ogeller islamfiendtlige (de.

Antallet muslimer til Norge i fjor - Kenneth Fossheim og Fillip-Andr Baary Ja, det kom litt over 31.000 asylskere til Norge i fjor. Aldri tidligere har det vrt strre behov for en tydelig og markert IRN. Islam er en livsfarlig ideologi, mener nettkrigerne. Mittsjal Norsk muslimsk mamma Det hatet vi ser p internet mot islam og muslimer river opp hjertet mitt. Norges Grunnlov og doktrinen islam, kan de godkjenne hverandre? For, det er dette som er det generelle bildet blant muslimer i Norge.

Denne bloggen har som ml synliggjre kommentarer fra. Jeg er den frste pne homofile muslimen i Norge. Kommer fra, mens vi i Norge sjelden spr om eller fr tilgang til dette i norske butikker.

De kan vre hyggelige og vennlige p overflaten, men under der er det. Islamsk Rds leder, Mehtab Afsar fr fritt og uhemmet lov til si: Hvis det var opp til henne hadde det kanskje ikke vrt muslimer i Norge. P en bloggpost som ikke handlet om hverken botanikk eller jordbruk?

Jeg er muslim og homofil, jeg har opplevd mer undertrykkelse og vold enn fleste homofile muslimer som bor i Norge. Den tar for seg islam som teologi, muslimer, politikk og.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.