mandag 12. oktober 2015

Blogg om bipolar lidelse

Bipolarkvardag - For 8 r siden fikk eg diagnosen bipolar lidelse, og. Har for tiden litt tekniske problemer p den andre bloggen. Har ftt et sprsml p bloggen om hva en m se etter ved bipolar lidelse ogeller depresjon og hva. Her vil jeg dele mine erfaringer fra mitt liv med bipolar lidelse og alt det.

Blogg om bipolar lidelse

Bipolar Lidelse Hos oss kan du bli medlem enten du har en bipolar lidelse. Jeg er ikke bipolar lidelse, jeg har bipolar lidelse. Et usortert kaos som jeg virkelig strever med f sortert.

Jeg vet ikke hva jeg skal si. (lager blogg) skrevet i Fdselsdepresjon: Hei, kanskje dette var en grei mte lufte tanker, meninger og andre rare. Alle visste at jeg var i en fase i en bipolar lidelse som er mest kritisk med.

Galtung provosert over mte en ung lege som mente han visste. Her vil du finne nyttig informasjon, enten du er ny som blogger eller. Bipolarfrue - Tanker om livet og samfunnet Jeg dras i s mange retninger innenfor flelsesregisteret, at bipolar lidelse har ftt. Litt forskjell p angstdepresjon og en bipolar lidelse.

Bipolarforeningen

Jeg antar at jeg har skrevet noe om det et sted her p bloggen, men jeg kommer alltid. Jeg fikk min diagnose, Bipolar Lidelse, i 2009 under en lengre innleggelse. Bipolar lidelse: Gave og forbannelse P sitt beste kan bipolar lidelse gjre sanseinntrykkene sterkere, kreativiteten strre og tankene klarere, mener mennesker som selv har sykdommen. For 8 r siden fikk eg diagnosen bipolar lidelse, og eg blogger om.

For 8 r siden fikk eg diagnosen bipolar lidelse, og eg blogger om kvardagslivet og det leve med en psykisk lidelse. P denne kongressen stilte Michael Bauer sprsmlet: Ved hvilket alderstrinn debuterer Bipolar lidelse i Europa?

Ja, jeg har bipolar lidelse. Og det gr bra

Her vil jeg dele mine erfaringer fra mitt liv med bipolar lidelse og alt det har frt. Det fungerer drlig i sammen med min Bipolare lidelse.

Jeg begynte innbille meg selv at jeg hadde sluttet blogge. Mitt liv som trebarnsmor med bipolar lidelse type 1 og mine tanker og.

(lager blogg) - Fdselsdepresjon - Forum Gravid med bipolar lidelse. Budstikka - Nina (21) til topps med Tankekjr 31. renatelita Blogg Psykepleier blogger fra Psyk.

Du n blir jeg irritert at du misbruker psykiske lidelser i blogginga di. Hun fikk bekreftet det hun selv mistenkte hun har bipolar lidelse. Eg er 36 r og bur p Vestlandet saman. N skal eg ikkje pst at alle med bipolare lidelser har det snn, men eg trenger rutiner.

Les mer om forskningsstudien Bi-sam: Mdre med bipolar lidelse og spedbarn. Verdensmester i bipolar lidelse - NAPHA Nasjonalt. Drea Karlsen blogger penlyst om sin psykiske sykdom for tusen lesere. Etter tjue rs egenerfaring med bipolar lidelse ble NAPHA -blogger Rigmor.

Et hode fylt til randen av tanker. Jo, det er snakk om 3 topper. Ninas2liv - Mitt liv som trebarnsmor med bipolar lidelse type 1 og.

Ps: Ja, jeg vet at bipolar er en kronisk lidelse som ikke skal g over. En behandling av Bipolar lidelse starter med aksept. Vre litt flink til blogge fremover, selv om jeg kanskje ikke alltid egentlig har noe blogge om.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.