fredag 28. september 2012

Mine vaksiner

Fitjar kommune Helsestasjonen kontrollar og vaksinering m tingast p frehand. NYE REISEVAKSINASJONSRD : N br du ta MMR-vaksine som. Alle vaksiner til alle barn under 16 r er allerede registrert i den nye.

Mine vaksiner

Vyenenga skole : Informasjon om tjenesten Mine vaksiner Tjenesten Mine vaksiner gir deg mulighet til skrive ut et vaksinasjonskort p norsk og engelsk, eller sjekke vaksinasjonsstatus for deg selv og dine barn under. Mine vaksiner - P Mine vaksiner fr du oversikt over hvilke vaksiner som er registrert p deg og dine barn under 16 r. Nasjonalt folkehelseinstitutt lanserte i desember 2011 den frste publikumstjenesten p nett kalt Mine vaksiner.

Initiativet kom i forbindelse med opprettelse av den nasjonale. Tjenesten Mine vaksiner kan hjelpe deg med finne ut av dine vaksiner. Sarpsborg kommune - Vaksinasjonskontoret vaksiner utover barnevaksinasjonsprogrammet rd og veiledning vedrrende.

Sprsml og svar om Mine vaksiner - FHI Vaksiner som er registrert i Nasjonalt vaksinasjonsregister (SYSVAK ) blir vist i tjenesten Mine vaksiner. Vaksine - - Brukerveiledninger for NTNU ere - Vaksinasjon er aktuelt ved noen utenlandsreiser og hvis du jobber med. Tjenesten Mine resepter ker, mens det er en nedgang i innlogging til Min helse. Reisevaksine: Har du vaksinert deg fr reisen?

Oppfriskningsvaksinasjon - Ringerike kommune

Mine egenandeler Min fastlege Mine resepter Mine vaksiner. P sin side Mine vaksiner kan du logge inn finne ditt eget eller. Det er n mulig finne hvilke vaksiner du og dine barn under 16 r har ftt.

Mine Vaksiner blei til etter eit initiativ fr Helse- og omsorgsdepartementet i 2010. N kan du f en oversikt p Internett over vaksinene til deg og barna dine. Du m logge deg inn via den nasjonale helseportalen. Oversikt over vaksinasjonsstatus i nettjenesten Mine vaksiner. Gjennom Mine vaksiner fr du oversikt over hvilke vaksiner som.

Statistikk - t Innlogging til e-resept fortsetter ke, Mine vaksiner kte med 79 og. Mine vaksiner - Publikumstjenester og weblsninger fra sentrale.

Nettstedet Mine vaksiner p registrerer personers vaksiner gitt fra og med 2011 som er innmeldt til Sysvak registeret. Mine vaksiner er ikke tilgjengelig via innlogging p, men tjenesten er gjort tilgjengelig. Mine vaksiner i starten av desember kan du selv g inn p nett og se hvilke vaksiner du og dine barn under 16 r har ftt. Mine vaksiner ble til etter initiativ fra Helse- og omsorgsdepartementet i 2010.

Vaksiner - selvbetjening p nett - Merker kommune 22. For noen vaksiner trengs det gjentatte oppfriskningsdoser i voksen alder for. Fra og med skoler 20152016 vil ikke skolehelsetjenesten dele ut vaksinasjonskort p.

Vaksine -  - Brukerveiledninger for NTNU ere

Eller utskrift av vaksineoversikt fra Mine vaksiner p Folkehelseinstituttets nettsider. Nkkeltallsrapport 2015 for resepter, Mine egenandeler og kjernejournal. Gjennom tjenesten Mine vaksiner vil du f oversikt over hvilke vaksiner som er registrert p deg selv og dine barn under 16 r. Mine vaksiner - tjeneste med oversikt over registrerte vaksiner - FHI 20.

Nedenfor finner du svar p ofte stilte sprsml om. Folkehelseinstituttet har n lansert en side Mine vaksiner der det. Mine vaksiner - registrering p nett - Sentrum Reisemedisin Siste r har vi etter samtykke fra pasienten registrert reisevaksiner for.

A living poem had always been the words that came to mind when he tried to. Advanced Aeromedical offers sales and rentals of the SimplyGo.

Bipolar II is four times more common than bipolar I. Blir du utsatt for tyveri i ditt eget nabolag, kan du ske erstatning gjennom en helrs reiseforsikring.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.